و لهم فیها منافع و مشارب افلا یشکرون؟

جایی برای سیراب شدن
آخرین مطالب
  • ۰۸ خرداد ۹۴ ، ۱۲:۰۸
    تولد

خیال :

شنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۰۹:۰۷ ق.ظ

زندگی بهتر از این نمی شود ، هر وقت هوس خوراکی می کنم دهانم را باز می کنم و گازی به دیوار می زنم .

دور و بر من پر از غذاست ، تمامی ندارد ، می توانم سال ها در رفاه کامل زندگی کنم ، تا می توانم بچه بیارم و زندگی شادی داشته باشم .

کرم سیاه در خیالاتش غوطه ور بود ، یک آن درد شدیدی   تمام وجودش را فراگرفت ؛  

بالای سرش را نگاه کرد  دو  سنگ سفید  به  او نزدیک می شدند ، روزگار کرم سیاه ،سیاه شد .

گوسفند باقی سیب را خورد و به راهش ادامه داد .

صفا سوتی 16بهمن 93.

۹۴/۰۲/۱۹ موافقین ۲ مخالفین ۰
علیرضا زرقی

نظرات  (۱)

۱۹ ارديبهشت ۹۴ ، ۱۵:۴۰ فروهر وَ فرداد
عکس نون شلی رو از کجام بیارم!!!

به به...داستانی بود
پاسخ:
خواهش می کنم
 قابلی نداشت

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی